703-314-4526
VA, US
Lisa
Lisa
2013-06-02 20:23:44
Unknown
Holy cow! Same thing here!! Who is this 3i+ch?? Almost caused the same thing for me and my Husband too. I first seen her on fb & then the text message came in a little over a month later. If you found out any more info on this, please let me know...
mandaherstad
mandaherstad
2013-05-14 15:37:46
Unknown
yeah, looking through my boyfriends phone..that we share..i wasnt happy when i saw that message from "nicole" at 541-631-8125! but i really trust him,so i just looked it up b4 i said anything to him and found this site! those idiots could actually cause fights or even break-ups
WTF 710
WTF 710
2013-05-12 18:28:00
Unknown
I just had this same number text my phone as well? I think it might be a scam of some sort.
angrymom
angrymom
2013-05-12 14:05:38
Unknown
just got a text this is what it said...hi it's nicole i posted a recent pic on my profile boredlets.net sign in so you can see it :) ya, not happy..came in at 3:45am! phone number is 541 429 0904.
QuitPornBigBrotherWatching
QuitPornBigBrotherWatching
2013-04-17 01:54:58
SMS
yeah they see you
whatsthe614
whatsthe614
2013-04-11 15:27:12
Unknown
I got one from 2:45am...same msg. directing me to boredlets.com. From (614) 397-7303. Whatever...I'm not bored, don't have time to play stupid games! Probably my ex...lol.
JD
JD
2013-04-11 12:49:03
Unknown
me too
Roni
Roni
2013-04-11 12:40:23
Unknown
yeah I think the same number called me....


614-397-7303 got the same message "hi you you should join bored-lets.com"
roni
roni
2013-04-11 12:39:46
Unknown
614-397-7303 got the same message "hi you you should join bored-lets.com"
sue
sue
2013-04-11 11:35:21
Unknown
crack me up. i thought it was from my exboyfriend.
TEFFINY
TEFFINY
2013-04-11 10:01:55
Unknown
IDK WHO THIS PERSON IS BUT CLEARLY THEY HAVE ISSUES.I LIVE IN OHIO AND I RECEIVED THIS TEXT....hi you you should join-b0red-lets.com.NEEDLESS TO SAY,IM MAD AS HELL...ITS 5 IN THE MORNING AND YOU HAVE NOTHING BETTER TO DO.MY FIRST MIND WAS TO RESPOND IN A NASTY WAS THINKING IT WAS MY HUSBANDS X-WIFE...I RESPONDED WITH,"UR BORED AND IN NEED OF A HOBBY OR JOB TO BE TEXTING SOMEONE AT 5AM TALKING ABOUT THEY NEED TO JOIN SOME CLUB THATS CLEARLY A INSULT.ANYWAYS...IT CAME FROM A 614-397 NUMBER.SMH.GOING TO NOW ATTEMPT TO GO BACK TO SLEEP..
Kev
Kev
2013-04-10 21:13:01
Unknown
Got the same message but from a 614 number "columbus,ohio"
Mel
Mel
2013-03-30 12:42:41
SMS
Yea I got one too, asking me to "join" them on something like boredlets .com
DJones
DJones
2013-03-30 06:10:39
Unknown
Who is this person and what is boredlets dot com? I received a text from the same number.
Patty
Patty
2013-03-28 20:47:47
Unknown
Received an email from this number stating that pics were posted on boredlets.com- suggested I "make a free account and check em out :)"
Let's not
Let's not
2013-03-28 04:55:34
Unknown
This s*** is gross.
Jeff
Jeff
2013-03-28 04:02:11
SMS
Same text for boredlets.....
Bran
Bran
2013-03-28 03:40:44
Unknown
Just got the same text... the hell
Lynx
Lynx
2013-03-28 03:06:11
Unknown
Me too.... Text about bored lets.com
Sam
Sam
2013-03-28 03:05:53
SMS
I got the same txt message from this caller.
nasser
nasser
2013-03-28 00:37:56
SMS
No
1-913-529-2805 1-202-568-6189 1-800-521-3236
Call Type:
Comment:
Your name:
Validation:
© WHOSCALL.IN 2011-2017 - Privacy